Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Back!!

Av Jonna Bergman - 20 oktober 2012 20:07

Åkte på ett rejält bakslag med förkylningen. Ett rejält virus som inte ville ge med sig!
Men igår körde jag igång igen efter 4 veckors vila med hosta och halsont. Löprundan igår kändes underbar, att äntligen får springa igen. Efter löprundan blev de bodypump, Love It!
Idag blev de bara en löprunda, hann inte mer efter jobbet.
Imorgon står de ben på schemat, marklyft, som jag har längtat!

Nu sitter jag och njuter av en pepparbiff, rotfruktsgratäng med bea! Mums!
Ha en bra helg alla! Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Bergman - 23 november 2012 10:10

Ikväll startar min jobbhelg men jag hinner köra dubbelpass ändå. Löpningen med Zack nu på morgonen är avklarad. Lite senare blir de gymmet, ben. Älskar att köra ben :-) Imorgon blir de vila, en dag i veckan behövs! Har även beställt lite nya grejer...

Av Jonna Bergman - 27 oktober 2012 21:38

Fullt upp hela veckan med jobb och träning. Även helgen förvandlades till jobb:-\ Har iaf hunnit med träningen som jag ville. 2 löprundor denna veckan. Ett distanspass och ett intervallpass.Intervallpasset blev 15*30 20 reps. Körde biceps/triceps i...

Av Jonna Bergman - 25 oktober 2012 10:12

Go frukost och bra uppladdning för en löprunda nu på f.m. Hörs sen vänner!...

Av Jonna Bergman - 2 oktober 2012 23:03

Möte hela f.m med jobbet idag! Kvällen bestod av träning. Löprunda med hunden därefter till gymmet och köra ett benpass. Marklyft, djupa benböj i Smith maskin (kändes gött i gluteus), fram och baksida lår i maskin, utfallssteg med kettlebells och en...

Av Jonna Bergman - 1 oktober 2012 22:17

Idag har jag äntligen tränat igen, även om hostan inte ger med sig så gick det ok! Blev två gruppass, bollpass+bodystep. Grymt jobbigt! Men det är ju meningen:-) Slutade ju vid 8 i morse sen hem och sova efter promenaden med Zacken. Därefter blev ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards